OM GRIBSKOV GYMNASIUM

Gribskov gymnasium er et åbent og rummeligt gymnasium, der spænder fra det lokale til det globale. Hos os får du en undervisning, der bygger på ansvarlighed, engagement og sigter mod et højt fagligt niveau.

Vi lægger også stor vægt på kreativitet og udfoldelse, og skolen har et spændende, kreativt og aktivt miljø. Vi har en filmfestival "Det Gyldne Bånd", afholder udstillinger, diverse sportsaktiviteter samt musikalske indslag på morgensamlinger, ved caféaftener og på "Gribstock", hvor musik, drama og billedkunst viser frem, hvad de laver. Og hvert år har vi en skolekomedie, som de kunstneriske fag samarbejder om.

På Gribskov Gymnasium går der ca. 620 elever, og gymnasiet har en størrelse, så eleverne kender hinanden på tværs af klasserne. Nogle kender hinanden i forvejen når de kommer, mens andre starter på skolen uden at kende nogen. Under alle omstændigheder lægger vi vægt på, at her skal være rart at være og der skal være plads til alle.