Legater ved dimissionen

Ved dimissionen 26. juni blev følgende legater uddelt. Stort tillykke til modtagerne.

Boggaver
Ved dimissionen på Gribskov Gymnasium uddeles boggaver til den HF student og den STX student, der har opnået det højeste gennemsnit i eksamensresultat.

Boggaverne går til:

Den HF student, der har det højeste snit, er Filip Karlskov-Mortensen (2j)

I år er der to STX studenter, der har det højeste snit og derfor får boggaver. Den ene er Amalie Reiche (3.s). Den anden er Marie Vig Tamstorf (3z).

Christiern Pedersen Prisen
Gribskov Gymnasiums meget prestigefyldt pris gives til den student, der bedst lever op til fundatsens krav om “initiativrigdom og dygtighed inden for feltet kommunikation”.

I år gives prisen til Ida Marie Munksgaard Vogensen (3s), Kirstine Damm Reuter Johannsen (3s) og Laura Cecilie Hoppe (3s)

Bestyrelsens legat 2020
Gives til en student, der har vist et særligt kreativt talent eller har brugt sine sociale kompetencer på en ekstraordinær måde.

I år er valget faldet på: Stefan Lumholdt Pedersen (3mx)

Gribskov Kommunes Demokratipris
Gives til en student, der i særlig grad har gjort sig bemærket for sin indsats for at fremme demokratisk forståelse og aktiv deltagelse i børne- og ungdomslivet.

I år gives prisen til Olivia Josefine Kristensen 3.v