Dimission

29. juni dimitterede Rektor 187 studenter fra Gribskov Gymnasium. Kultursalen var fyldt. Studenterne og deres familier kunne opleve flere musikalske indslag. Rektors sendte studenterne afsted med en flot dimissionstale, du kan læse her.

Flere elever modtog legater:

Oliver Pagter Backer og Cecilie Munch Kofoed modtog boggaver for at opnå årgangens højeste eksamensresultat.

Christiern Pedersen-prisen blev tildelt Kasper Lyngkvist Findsen og Benjamin Vang Blaakilde.

Mathilde Gleerup Hansson modtog bestyrelsens legat og  det internationale legat gik til de 6 studenter, der skal undervise i engelsk hos gymnasiets partnerskole i Kina:

August Hellgren Düver
Astrid Holck Brauer
Kasper Lyngkvist Findsen

Maya Elna Brunhøj Andersen
Nicolai Holm Thestrup
Stephanie Reinkilde

Mattias ingemann Hjort Sommer og Pauline Volstrup Sønderlund modtog Gribskov kommunes demokratipris.

Julie Guldhammer Delcomyn Gundersen modtog Gribskov Gymnasiums engagementpris for at have et fravær på 0% i hele sin gymnasietid.

Stort tillykke og held og lykke til alle.

Se større galleri her