En kunstnerisk aften

Aftenen startede i foyeren blandt nytænkninger af landskabsmaleriet og designmodeller af Helsinges lokalområder og æggeformede tallerkener. Elevkunstnerne præsenterede deres produktioner på bedste vis og svarede på interesserede spørgsmål fra gæsterne.

Onsdag den 25. april blev det traditionsrige Gribstock afviklet på Gribskov gymnasium. Efter billedkunst og design holdene havde vist deres produktioner frem, kom turen til musik, der fyldte det meste af aftenen med mange numre i mange forskellige genrer og stilarter. I Kultursalen var der stillet op med cafeborde og en lile scene, hvor bandsene hurtigt og smidigt skiftede og vekslede med de oplagte værter, Kasper og Benjamin fra 3g. I "pausen" var der en fin lille opsætning af en scene fra "The Odd Couple" i dramalokalet inden det igen gik løs i Kultursalen.

Endnu en gang en hyggelig Gribstock-aften på Gribskov Gymnasium.

Næste kunstneriske aften på gymnasiet bliver "det Gyldne bånd", hvor mediefagseleverne dyster om de eftertragtede forgyldte VHS-kassetter.